Danas se poklanjam žrtvama genocida u Srebrenici/Today, I pay respects to the victims of the Srebrenica genocide

 


Izjava ambasadora Murphya

Srebrenica, 14. april 2022

Danas se poklanjam žrtvama genocida u Srebrenici, jednog od najmračnijih događaja u novijoj istoriji Evrope.  Sjedinjene Američke Države neće nikada zaboraviti. Počast odajemo žrtvama – više od 8.000 Bošnjaka, muškaraca i dječaka, koji su ovdje ubijeni u julu 1995. godine.

Međunarodni krivični tribunal za bivšu Jugoslaviju i Međunarodni sud pravde, van svake sumnje su ustanovili činjenice u vezi sa Srebrenicom. Potrebno ih je ponavljati, jer dok porodice žrtava i dalje tragaju za tijelima svojih najmilijih, očeva i sinova, traju nastojanja predvođena od strane najistaknutijih političkih aktera u Republici Srpskoj da poreknu ono što se desilo u Srebrenici i veličaju one koji su odgovorni za počinjene užase.

U julu 1995. godine, grupe u sastavu Vojske Republike Srpske, pod komandom Ratka Mladića i političkim vođstvom Radovana Karadžića, počinile su genocid. Ratko Mladić i Radovan Karadžić ratni su zločinci, ne heroji. Krivi su za počinjeni genocid. Nikakvo poricanje, mural niti spomenik ne mogu to promijeniti. Njihova krivica i sramota su vječni.

Oni i drugi pojedinci – a ne čitave etničke grupe – krivi su za Srebrenicu. Istovremeno, društvo, politički lideri i institucije snose duboku odgovornost za priznavanje onoga što se u Srebrenici desilo, te trajnu obavezu da riješe slučajeve ovog i svih ostalih ratnih zlodjela koja su se dešavala u Bosni i Hercegovini u periodu od 1992. do 1995. godine. To uključuje i lidere Republike Srpske.

Priznajte i prihvatite činjenice, učite mlade naraštaje istini, poštujte žrtve, neumorno radite na pronalaženju, iskopavanju i identifikaciji nestalih lica i aktivno istražujte i gonite osumnjičene koji su još uvijek na slobodi. To je jedini put ka budućnosti koja će pomiriti ljude u Bosni i Hercegovini, put koji liječi i vida rane ove zemlje i koji garantuje pravedan i trajni mir među potomcima onih koji su prošli patnje i izgubili živote u periodu od 1992. do 1995. godine.


### 

Statement of Ambassador Murphy

Srebrenica, April 14, 2022

Today, I pay respects to the victims of the Srebrenica genocide, one of the darkest moments in recent European history.  The United States will never forget.  We honor the victims - more than 8,000 Bosniak men and boys who were murdered here in July 1995.

The International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia and the International Court of Justice established the facts of Srebrenica beyond a shadow of a doubt.  They bear repeating because even as the victims’ loved ones are still searching for the remains of their fathers and sons, there is an ongoing effort, led by the most senior political figures from Republika Srpska, to deny what happened at Srebrenica and glorify those responsible for its horrors.

In July1995, elements of the Army of Republika Srpska, at the command of Ratko Mladic and under the political direction of Radovan Karadzic, committed genocide.  Ratko Mladic and Radovan Karadzic are war criminals, not heroes.  They are guilty of perpetrating genocide.  No amount of denial, no mural, and no monument can change that.  Their guilt and their infamy are eternal.

These and other individuals – not entire ethnic groups – bear the guilt for Srebrenica.  At the same time, society, political leaders, and institutions have a profound responsibility to acknowledge what occurred at Srebrenica and an enduring obligation to address this and other wrongs of the 1992-1995 war in Bosnia and Herzegovina.  This includes the leaders of the Republika Srpska.

Accept and acknowledge the facts, teach the truth to future generations, honor the victims, tirelessly work to locate, recover, and identify the missing, and vigorously investigate and prosecute the suspects who still walk among us.  This is the only road to a future that reconciles the people of Bosnia and Herzegovina, that heals and binds the wounds of this country, and that guarantees a just and lasting peace between the children and grandchildren of those who suffered and died between 1992 and 1995.


Comments

  1. Moje ime, maya elijah Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji je mučio moje srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uznemirena i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. alabi. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni kotačić za pravopis. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. alaba.

    ReplyDelete
  2. zdravo prijatelju, moje ime je naomi samuel, liječnica sam i imam 45 godina. Molimo vas da pročitate moje istinito životno svjedočanstvo, imam pozitivnu namjeru da će ove informacije pomoći nekome tko čita ovaj članak, da u roku od dva dana obnovi razoreni brak i obnovi izgubljenu ljubavnu vezu. Nakon godina veze s ethanom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve što sam mogla da ga vratim da me voli, ali sve što sam učinila bilo je uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema njemu , upitala sam ga s Obećala sam sve što sam imala, ali on je odbio. Objasnila sam problem svojoj kolegici na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavnom čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da mu uzvratim ljubav, ali ja sam tip osobe koja nikada nije mislila da dio ljubavnih čarolija postoji ili djeluje, nisam imala Izbor nego da ga isprobam, poslala sam e-mail kanalu spellcaster i on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti prije tri dana, bacio je ljubavnu čaroliju u zrak i iznenađujuće, drugi dan je bilo oko 3:00 ujutro. Bivši ljubavnik me nazvao na mobitel, bila sam toliko iznenađena da sam odgovorila na telefonski poziv i sve što je rekao je da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da želi da mu se vratim jer me toliko voli. Bila sam tako sretna i tako smo počeli živjeti sretno zajedno. na ovaj način ga možete kontaktirati ako vam je potrebna bilo kakva pomoć možete ga kontaktirati sa ovom e-mail adresom:drapata4@gmail.com ili ga kontaktirati na whatsapp / viber sa ovim brojem: (+66 81 302 8552) ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :)

    ReplyDelete
  3. Bok, moje ime je Nira. Godinama sam bila u vezi s Andersonom, ali on je prekinuo sa mnom. Pokušao sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud. Stvarno sam ga željela natrag zbog ljubavi koju gajim prema njemu. Svašta sam ga molila, obećavala, ali on je odbijao. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici, a ona je predložila da kontaktiram čarača koji bi mi mogao pomoći da bacim čaroliju da ga vratim. Iako nikad nisam vjerovala u čarolije, nisam imala drugog izbora nego pokušati. Pa sam poslala e-mail čaraču, a on me uvjeravao da će sve biti u redu za tri dana i da će mi se bivši vratiti. Začudo, dogodilo se to drugog dana oko 16 sati. Bivši me nazvao, ispričao se za sve i rekao da me želi natrag jer me jako voli. Bila sam tako sretna i vratila sam mu se. Ponovno smo počeli sretno živjeti zajedno. Obećao sam svima za koje znam da imaju problema u vezi da ću ih uputiti na jedinog istinskog i moćnog čarača koji mi je pomogao s mojim problemom. Ako trebate njegovu pomoć, možete mu poslati e-poštu na babawalewiseman01@gmail.com On nudi razne vrste čarolija, uključujući ljubavne čarolije, čarolije za izgubljenu ljubav, čarolije za razvod, čarolije za brak, čarolije vezanja, razbijanje čarolija, protjerivanje voljene osobe iz prošlosti , čarolije za unapređenje na poslu, čarolije za zadovoljstvo i lijek za sve bolesti od kojih bolujete. Obratite mu se za trajno rješenje bilo kojeg problema koji imate.
    putem babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 viber: +2348136951551

    ReplyDelete
  4. Sretna Nova godina, molim se da nađeš sve za što si odlučio ove 2024. godine, prošle godine sam prolazio kroz teška vremena u svojoj vezi jer se moja zaručnica s kojom sam bio 3 godine probudila jedno jutro i rekla da napušta kuću i da više nije u njoj voli sa mnom, ovo mi je stvarno slomilo srce, kleknuo sam da je preklinjem da se vrati, ali sve moje molbe bile su uzaludne sve dok nisam sreo dr. Ajayija dok sam surfao internetom. Čitao sam kako je pomagao ljudima koji prolaze kroz probleme u vezi, neki su čak spomenuli da pravi biljke za liječenje svih vrsta bolesti kojih se možete sjetiti, to me natjeralo da ga kontaktiram putem Whatsappa: +2347084887094 i objasnio mu problem koji imam sa svojom zaručnicom. Dr. Ajayi mi je rekao da će napraviti ljubavni obred koji će vratiti moju zaručnicu u sljedeća 3 dana i što ću morati učiniti da se to dogodi, slijedio sam sve upute prema uputama, na moje iznenađenje moja je zaručnica pokucala na moja vrata nakon 4 mjeseca neuzimanja sa sobom. Ako imate bilo kakav problem u vezi ili braku, dr. Ajayi je čovjek kojem možete vjerovati za pomoć.

    ReplyDelete
  5. KADA TRAŽITE POUZDANOG BACAČA ČARONICA KOJI ĆE VAM POMOĆI VRATITI BIVŠEG, KONTAKTIRAJTE DR. ISIKOLO.
    Dobar dan svima ja sam Denisa Antunović. Bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bila sam emocionalno slomljena i nisam znala što učiniti da ga vratim. Mjesecima sam bila u nevolji i tražila pomoć odasvud dok nisam saznala za DR. ISIKOLO. Kontaktirao sam ga i objasnio mu svoje probleme. Bio mi je voljan pomoći i poticati me da se pridržavam procedura kako bi mogao obnoviti ljubav između mene i mog čovjeka i također osigurati da se oboje ponovno vratimo jedno drugome. Ispunio sam sve uvjete i on je odradio svoj posao. Nakon 48 sati, dobila sam poruku od dečka u kojoj traži spoj kako bismo riješili stvari. Sada smo opet zajedno i to zahvaljujući DR. ISIKOLU. On vam također može pomoći ako ste voljni vjerovati i ostati puni nade. Samo mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu poslati i WhatsApp na +2348133261196.

    ReplyDelete

Post a Comment