SREDNJOŠKOLSKI CENTAR FOČA: SLIKE + SJAJNI UČENICI U POSJETI AMBASADI




U novoj zgradi Američke ambasade smještena je zbirka umjetničkih djela nekih od najboljih umjetnika Bosne i Hercegovine. Prošle sedmice smo imali zadovoljstvo ugostiti  (iako privremeno) još nekoliko prelijepih umjetničkih djela u našoj zgradi zahvaljujući Likovnoj sekciji Srednjoškolskog centra Foča. Učenici su donijeli svoje slike koje su izložene u našoj glavnoj galeriji. Bio sam zapanjen njihovim talentom. Mnogi uposlenici Ambasade jednostavno nisu mogli povjerovati da su te slike naslikali tinejdžeri.

Podjednako sam uživao u umjetnosti i razgovoru sa učenicima. Ako ste prije posjetili ovaj blog svima vam je poznato da istinski uživam u susretima s mladima širom BiH. Iako politički napredak ove zemlje prema potpunoj integraciji u Evropu ponekad može biti frustrirajuće spor, sastanci sa učenicima me podsjećaju da postoji ogromna količina nade, energije i optimizma koju treba iskoristiti.  



Direktorica škole, gospođa Borka Kovač, bila je sa učenicima u ovoj posjeti. Nedavno je putovala u SAD sa još nekoliko direktora srednjih škola u BiH. Posjetili su američke srednje škole da bi vidjeli na koji način se one mijenjaju i osavremenjuju da bi bolje zadovoljile potrebe učenika i nastavnog osoblja. Drago mi je što je Ambasada mogla poslati gospođu Kovač i njene kolege na ovo putovanje i želim joj uspjeh u njenoj školi u Foči.

Čestitam i grupi izuzetnih mladih umjetnika. Bio sam impresioniran promišljenim komentarima i pitanjima ovih mladih lidera. 

Comments