Je li neko rekao „McDonalds“?


Američki ambasadori su uvijek sretni kad američke kompanije investiraju u zemlje u kojima oni obavljaju dužnost.  Ali nedavno otvaranje prvog McDonaldsovog restorana u BiH bio je jedan sasvim poseban događaj, ne samo za mene, nego i za građane Bosne i Hercegovine. Mnogi su u BiH već godinama čekali da se ovdje otvori prvi McDonalds restoran. Oni to vide kao još jedan dokaz da se Bosna i Hercegovina vraća u normalno stanje i da njihova zemlja nije ništa drugačija od drugih zemalja u Evropi.  To za mene, također, znači da je mali dio američke kulinarske osobenosti i kulture dobrodošao u Sarajevu.  Također moram spomenuti da je otvaranje ovog restorana značilo zapošljavanje za oko stotinjak Sarajlija.
Bilo je više od 300 ljudi na zvaničnom otvorenju novog McDonaldsa.  Moja supruga i ja smo bili impresionirani modernim i ugodnim ambijentom i prostranošću restorana, uključujući i terasu na spratu.  Bio sam počastvovan da na ceremoniji otvaranja, zajedno sa predsjedavajućim Predsjedništva BiH, Željkom Komšićem, presiječem crvenu vrpcu koja simbolizuje novi duh optimizma i uspjeha u Bosni i Hercegovini.  McDonalds, također, planira otvoriti “McDrive” u Sarajevu u septembru, te restorane u Banjaluci i Mostaru u sljedećih nekoliko godina. Radujem se što ću uskoro odvesti moje kćerkice u McDonalds na njihov prvi “happy meal”!

Svakako sam oduševljen da se u Bosni i Hercegovini otvorio restoran jednog poznatog američkog lanca restorana.  Ali, također moram napomenuti da ovaj kulinarski most ide u dva pravca.  Sjedinjene Države su sada dom rastućem broju restorana u kojima služe poznatu “brzu hranu” iz BiH: ćevapčiće.  Drago mi je da moji zemljaci sada imaju priliku kušati ovu izvrsnu hranu, isto kao što je lijepo vidjeti dolazak “Big Maca” u Sarajevo.

Postoji li neka druga američka kompanija koju biste voljeli vidjeti u BiH?

Comments

  1. U avgustu 2010. godine dijagnosticiran mi je rak dojke 3. Vrijedna prijateljica ispričala mi je o biljnom centru dr. Itua u zapadnoj Africi. Dala mi je svoj broj telefona i adresu e-pošte. Brzo sam ga kontaktirao kako bih garantirao da će njegovi biljni lijekovi izliječiti moj karcinom i da ću zauvijek zacijeliti. Rekao sam da je u redu. Postavljam ga kakav je proces ozdravljenja, on traži da platim naknadu koju sam učinio i u roku od 7 radnih dana poslao mi je biljnog lijeka, a zatim me pitao rekao sam svom prijatelju Gomezu o biljnom lijeku, tako da mi je dao da odem i popijem ga. Dakle, nakon pijenja dva tjedna, izliječen sam, toliko sam zahvalan i obećavam da ću to učiniti Preporučujem svima koji imaju rak i da to radim. Biljna medicina dr. Itua čini da vjerujem da postoji nada za ljude koji boluju od Parkinsonove bolesti, šizofrenije, skolioze, raka mokraćnog mjehura, kolorektalnog karcinoma, raka dojke, raka bubrega. , Leukemija, rak pluća, rak kože, rak maternice, rak prostate Fibromialgija,
    Fibrodiplazijski sindrom, epilepsija, sklerozna bolest, Dupuytrenova bolest, dijabetes, celijakija, angiopatija, ataksija, artritis, amiotrofična lateralna skleroza, Alzheimerova bolest, lupus, karcinom adrenokortića, rak raka, astma, egepska bolest, astma, egepska bolest, astma, egepska bolest, astma, egepska bolest, astma, egilema, astma, esthema, almatma, astma, esthema, alge, epsipsija , Rak žučnog mjehura, Gestacijska trofoblastna bolest, rak glave i vrata, Hodgkin limfom
    Rak crijeva, rak jetre, melanom, mezoteliom, multipli mijelom, neuroendokrini tumori
    Ne-Hodgkinov limfom, rak grlića maternice, rak oralne usta, rak jajnika, rak sinusa, sarkom mekog tkiva, rak kralježnice, rak želuca
    , Rak testisa, rak grla, Meniereova bolest, rak štitnjače, rak vagine, rak Vulvara
    HIV pomagala, herpes, kronične upale bolesti, poremećaj pamćenja,
    Evo njegovih kontakt podataka ...... [E-pošta ... drituaherbalcenter@gmail.com. Whatsapp ... + 2348149277967]

    ReplyDelete

Post a Comment