Ljetna zabava na Kids festu



Iako politika podjela u ovoj zemlji čovjeka lako frustrira, entuzijazam i optimizam bosanskohercegovačke djece uvijek mi ulijevaju energiju i podsjećaju me na to koliko su važna naša nastojanja da izgradimo stabilnu i prosperitetnu budućnost ovdje.

Prošlog vikenda kada sam bio na Kids festivalu u Olimpijskom kompleksu sarajevske Zetre, imao sam priliku vidjeti doslovno hiljade djece kako se igraju i uživaju družeći se s drugom djecom. Moja supruga, naše dvije kćerke i ja smo se upoznali sa direktoricom Festivala, Susanne Prahl, kao i sa Doris Pack, predsjedavajućom Odbora za kulturu, obrazovanje i pitanja mladih Evropskog parlamenta.



Kids fest je događaj koji je isključivo zamišljen da bi se djeci iz cijele Bosne i Hercegovine jednostavno omogućilo da se zajedno zabavljaju. Nažalost, puno se porodica ovdje mora boriti za to da svojoj djeci omoguće da se ovako zabavljaju. Razlog tome je što je mnogim građanima život i dalje težak, naročito onima koji su, zbog rata, raseljeni ili su izgubili svoje najmilije. Zbog toga mi se Kids festival zaista sviđa. Djeca iz cijele zemlje dolaze u Sarajevo gdje dan provedu učeći, igrajući se, jednostavno zabavljajući se…zajedno.

Američka ambasada bila je domaćin takmičenja u spelovanju, a pokazali smo i kako se igra bejzbol, čime smo djeci predstavili barem djelić onoga kako mladi Amerikanci provode slobodno vrijeme.  Jedan od američkih marinaca je upotrijebio svoj umjetnički talenat i na vanjskim zidovima slikao murale superheroja. Hor dječaka Phoenix Boys Choir nastupao je i na paradi povodom otvaranja Festivala i na samom Festivalu.


Sarajevo je prelijep grad, naročito kada se u njemu čuje smijeh i graja djece. Čestitam organizatorima Kids festa na trudu koji su uložili da tako puno djece okupe na ovom događaju. Nadajmo se da ćemo svi zajedno raditi da bismo djeci Bosne i Hercegovine dali više prilike za zabavu, za uvijek sretno i sigurno djetinjstvo.

Comments