Američka reprezentacija u sjedećoj odbojci u posjeti Sarajevu



U petak sam imao posebnu čast pozdraviti američke reprezentativce u sjedećoj odbojci dok su se pripremali za međunarodni turnir čiji je domaćin sarajevski klub Fantomi.  Već sama pomisao da ću se upoznati sa sportistima njihovog kalibra izazivala je u meni veliko poštovanje, a bio sam ushićen prilikom da se sa njima sastanem na Dan sjećanja, jer su dvojica članova ovog tima nosioci odličja Purpurno srce: Ed O’Neill i James Stuck; svi su bili ispunjeni ponosom što predstavljaju Ameriku.

Na Dan sjećanja, mi Amerikanci se prisjećamo žrtve koju su podnijeli naši veterani.  Duboko sam zahvalan našim muškarcima i ženama u uniformi.
 
Uz osjećaj zahvalnosti prema našim veteranima za njihovu službu, sama prilika da upoznam i američku reprezentaciju i lokalni tim, sarajevske Fantome, u kojem se također nalaze odlikovani veterani koji njeguju sportski duh, disciplinu i timski rad, ne može vas ostaviti ravnodušnim. Sportski događaji, poput turnira u sjedećoj odbojci koji je održan ovog vikenda, izuzetan su način da se gradi prijateljstvo među narodima.  Oni, također, mogu pomoći u premošćavanju razlika.  Zapravo, kako mi je rekao Mirsad Mirojević, direktor sarajevskih Fantoma, njegov klub se redovno takmiči sa klubovima sjedeće odbojke iz Republike Srpske.

“Ovi turniri mogu pomoći da se zemlja ujedini” rekao je Mirojević, dok mi je pokazivao prostorije kluba ispunjene trofejima.  Fantomi proslavljaju 15. godišnjicu postojanja kluba.  Nakon ovog vikenda imaju dodatni razlog za slavlje: njihov tim je pobijedio na turniru.  Čestitam im na njihovom uspjehu!  Također sam ponosan zbog dobrog nastupa američkog tima.

Pored upoznavanja sa timovima iz Amerike i Sarajeva, imao sam priliku razgovarati sa Perryem Baltimoreom, direktorom Instituta Marshall Legacy, jednim od glavnih spozora bh. tima.  Ova institucija je osigurala ključnu podršku ovom timu i, što je još važnije, pomaže da se smanji prijetnja koju predstavljaju mine u Bosni i Hercegovini.  Međunarodni turnir koji je održan tokom vikenda sponzorisan je dijelom od strane Međunarodnog trust fonda za deminiranje i pomoć žrtvama od mina čiju su uspostavu djelomično podržale i SAD.

Comments